Pravo na pristup informacijama
Poziv javnosti za dostavu mišljenja, primjedbi i prijedloga o nacrtu općeg akta putem internetskog savjetovanja sa zainteresiranom javnošću
Naziv akta: Pravilnik o izmjenama i dopunama Pravilnika o upisima i mjerilima za upis djece u Dječji vrtić „Varaždin“ (studeni 2023.)
Razlozi donošenja akta: drugačije uređenje pojedinih članaka Pravilnika koji su se u primjeni pokazali neodgovarajućim.
Rok za podnošenje mišljenja, primjedbi i prijedloga: 30 dana, 04.11. – 03.12.2023. godine
Način podnošenja mišljenja, primjedbi i prijedloga: Mišljenja, primjedbe i prijedlozi se dostavljaju na priloženom obrascu. Popunjeni obrazac potrebno je dostaviti zaključno do 03.12.2023. godine na adresu elektroničke pošte: info@djecjivrticvz.hr. Kontakt osoba: Službenik za informiranje, Tajana Dodić, tel. 042 / 203 – 254, e-mail, tajnik@djecjivrticvz.hr
Po završetku savjetovanja, svi pristigli doprinosi bit će razmotreni te ili prihvaćeni ili neprihvaćeni, odnosno primljeni na znanje uz obrazloženja koja su sastavni dio Izvješća o savjetovanju s javnošću. Izvješće će biti objavljeno na internetskoj stranici http://www.djecjivrticvz.hr. U slučaju da ne želite da Vaši osobni podaci (ime i prezime) budu javno objavljeni, molimo da to jasno istaknete pri slanju obrasca. Anonimni, uvredljivi ili irelevantni komentari neće se objaviti. Sukladno Zakonu o zaštiti osobnih podataka („Narodne novine“, broj 103/03., 118/06., 41/08., 130/11. i 106/12.-pročišćeni tekst) osobni podaci neće se koristiti u druge svrhe, osim u povijesne, statističke ili znanstvene svrhe, uz uvjet poduzimanja odgovarajućih zaštitnih mjera.
Poziv javnosti za dostavu mišljenja, primjedbi i prijedloga o nacrtu općeg akta putem internetskog savjetovanja sa zainteresiranom javnošću
Naziv akta: Pravilnik o izmjenama i dopunama Pravilnika o upisima i mjerilima za upis djece u Dječji vrtić „Varaždin“
Razlozi donošenja akta: Usklađenje Pravilnika o upisima i mjerilima za upis djece u Dječji vrtić „Varaždin“ s izmjenama Zakona o predškolskom odgoju i obrazovanju („Narodne novine“ broj 10/97, 107/07, 94/13, 98/19 i 57/22)
Rok za podnošenje mišljenja, primjedbi i prijedloga: 30 dana, 21.02. – 23.03.2023. godine
Način podnošenja mišljenja, primjedbi i prijedloga: Mišljenja, primjedbe i prijedlozi se dostavljaju na priloženom obrascu. Popunjeni obrazac potrebno je dostaviti zaključno do 23.3.2023. godine na adresu elektronske pošte: vrticvz@gmail.com. Kontakt osoba: Službenik za informiranje, Tajana Dodić, tel. 042 / 203 – 254, e-mail, vrticvz@gmail.com.
Po završetku savjetovanja, svi pristigli doprinosi bit će razmotreni te ili prihvaćeni ili neprihvaćeni, odnosno primljeni na znanje uz obrazloženja koja su sastavni dio Izvješća o savjetovanju s javnošću. Izvješće će biti objavljeno na internetskoj stranici http://www.djecjivrticvz.hr. U slučaju da ne želite da Vaši osobni podaci (ime i prezime) budu javno objavljeni, molimo da to jasno istaknete pri slanju obrasca. Anonimni, uvredljivi ili irelevantni komentari neće se objaviti. Sukladno Zakonu o zaštiti osobnih podataka („Narodne novine“, broj 103/03., 118/06., 41/08., 130/11. i 106/12.-pročišćeni tekst) osobni podaci neće se koristiti u druge svrhe, osim u povijesne, statističke ili znanstvene svrhe, uz uvjet poduzimanja odgovarajućih zaštitnih mjera.
Pravo na pristup informacijama
Pravo na pristup informacijama i ponovnu uporabu informacija ostvaruje se u skladu sa Zakonom o pravu na pristup informacijama („Narodne novine“, broj 25/13. i 85/15.).
Cilj Zakona je omogućiti i osigurati ostvarivanje Ustavom Republike Hrvatske zajamčenog prava na pristup informacijama, kao i na ponovnu uporabu informacija fizičkim i pravnim osobama putem otvorenosti i javnosti djelovanja tijela javne vlasti (” Narodne novine”, broj 85/10.).
Pravo na pristup informacijama temelji se na načelima javnosti i slobodnog pristupa, pravodobnosti, potpunosti i točnosti informacija, načelu jednakosti, načelu raspolaganja informacijom te, sukladno članku 5. stavku 1. točki 5. Zakona „obuhvaća pravo korisnika na traženje i dobivanje informacije, kao i obvezu tijela javne vlasti da omogući pristup zatraženoj informaciji, odnosno da objavljuje informacije neovisno o postavljenom zahtjevu kada takvo objavljivanje proizlazi iz obveze određene zakonom ili drugim propisom“.
Informacija, u smislu navedenog Zakona (članak 5. stavak 1. točka 3.), predstavlja „svaki podatak koji posjeduje tijelo javne vlasti u obliku dokumenta, zapisa, dosjea, registra ili u bilo kojem drugom obliku, neovisno o načinu na koji je prikazana (napisani, nacrtani, tiskani, snimljeni, magnetni, optički, elektronički ili neki drugi zapis) koji je tijelo izradilo samo ili u suradnji s drugim tijelima ili dobilo od druge osobe, a nastao je u okviru djelokruga ili u vezi s organizacijom i radom tijela javne vlasti.“
Ponovna uporaba informacija, u skladu s člankom 5. stavkom 1. točkom 6. Zakona „znači uporabu informacija tijela javne vlasti od strane fizičkih ili pravnih osoba, u komercijalne ili nekomercijalne svrhe drukčije od izvorne svrhe u okviru javnog posla za koji su te informacije izrađene. Razmjena informacija između tijela javne vlasti radi obavljanja poslova iz njihovog djelokruga ne predstavlja ponovnu uporabu“.
Pravo na pristup informacijama i ponovnu uporabu informacija ostvaruje se podnošenjem zahtjeva Dječjem vrtiću „Varaždin“, službeniku za informiranje Dječjeg vrtića „Varaždin“:
• pisanim putem na adresu: Dječji vrtić „Varaždin“, Dravska 1, 42000 Varaždin
• putem elektroničke pošte: info@djecjivrticvz.hr
• telefonom na broj: 042/203564
• telefonom na broj: 042/203254
Pravilnik o obradi i zaštiti osobnih podataka
Erasmus+ projektima do modernizacije vrtića
Savjetovanje sa zainteresiranom javnošću
Pravo na pristup informacijama i ponovnu uporabu informacija ostvaruje se u skladu sa Zakonom o pravu na pristup informacijama („Narodne novine“, broj 25/13. i 85/15.).
Cilj Zakona je omogućiti i osigurati ostvarivanje Ustavom Republike Hrvatske zajamčenog prava na pristup informacijama, kao i na ponovnu uporabu informacija fizičkim i pravnim osobama putem otvorenosti i javnosti djelovanja tijela javne vlasti (” Narodne novine”, broj 85/10.).
Pravo na pristup informacijama temelji se na načelima javnosti i slobodnog pristupa, pravodobnosti, potpunosti i točnosti informacija, načelu jednakosti, načelu raspolaganja informacijom te, sukladno članku 5. stavku 1. točki 5. Zakona „obuhvaća pravo korisnika na traženje i dobivanje informacije, kao i obvezu tijela javne vlasti da omogući pristup zatraženoj informaciji, odnosno da objavljuje informacije neovisno o postavljenom zahtjevu kada takvo objavljivanje proizlazi iz obveze određene zakonom ili drugim propisom“.
Informacija, u smislu navedenog Zakona (članak 5. stavak 1. točka 3.), predstavlja „svaki podatak koji posjeduje tijelo javne vlasti u obliku dokumenta, zapisa, dosjea, registra ili u bilo kojem drugom obliku, neovisno o načinu na koji je prikazana (napisani, nacrtani, tiskani, snimljeni, magnetni, optički, elektronički ili neki drugi zapis) koji je tijelo izradilo samo ili u suradnji s drugim tijelima ili dobilo od druge osobe, a nastao je u okviru djelokruga ili u vezi s organizacijom i radom tijela javne vlasti.“
Ponovna uporaba informacija, u skladu s člankom 5. stavkom 1. točkom 6. Zakona „znači uporabu informacija tijela javne vlasti od strane fizičkih ili pravnih osoba, u komercijalne ili nekomercijalne svrhe drukčije od izvorne svrhe u okviru javnog posla za koji su te informacije izrađene. Razmjena informacija između tijela javne vlasti radi obavljanja poslova iz njihovog djelokruga ne predstavlja ponovnu uporabu“.
Pravo na pristup informacijama i ponovnu uporabu informacija ostvaruje se podnošenjem zahtjeva Dječjem vrtiću „Varaždin“, službeniku za informiranje Dječjeg vrtića „Varaždin“:
• pisanim putem na adresu: Dječji vrtić „Varaždin“, Dravska 1, 42000 Varaždin
• putem elektroničke pošte: info@djecjivrticvz.hr
• telefonom na broj: 042/203564
• telefonom na broj: 042/203254